-
Над две трети от българските картодържатели не разпознават покупки от трансакциите си
След време, шест от всеки десети потребител в Европа успява да си припомни покупката, 6% търсят разяснение от търговеца, а 35% от банката, показват данни на Mastercard
-
Подаръците през 2020 - под знака на обществена кауза
Все повече потребители в Европа пазаруват в подкрепа на местната общност и малкия бизнес, както и стоки, печалбата от които отива за благотворителни организации
-
България е на първо място в Европа по интерес към дигитални банкови решения
Българите са и традиционалисти, като 91% от тях посочват, че физическите банки ще присъстват в страната ни и след десетилетие, показва проучване на Mastercard
-
За шест месеца финтех компания ще може да издава разплащателни карти
Все по-нови и нови играчи се появяват в желанието си да предложат нови продукти и услуги, коментира Ваня Манова
-
Предприемачи: Със стартъпите си България трябва да стане лидер в иновациите
През последната година са осигурени близо 150 млн. лева за предприемачи чрез различни схеми за финансово подпомагане, съобщи зам.-министърът Лилия Иванова
3 -
64% от българските картодържатели избират банката-издател според цената на услугите
Две трети използват мобилни приложения за плащания, половината имат интерес към незабавните трансфери и P2P разплащанията, показва Masterindex
-
65% от българите се доверяват на трансакциите с карта в чужбина
Ние сме сред най-активните потребители на иновативни методи за разплащане на път в ЦИЕ, посочва регионалният мениджър на Mastercard Ваня Манова
-
Близо 60% от българите обмислят преминаването към дигитална банка
В анкета на Mastercard 67% от потребителите на финансови услуги твърдят, че са заинтересовани към дигиталните платежни услуги, заради бързината и удобството им
-
Две трети от българите пазаруват с карти в мрежата най-малко веднъж месечно
Онлайн търговията в България взема 5% от общия оборот на местните фирми, докато в европейските пазари достига 17% от оборота, показва MasterIndex 2018
Таг Ваня Манова
Пазари